Danmark

Økonomiassistent

Arbejder du struktureret og detaljeorienteret? Trives du med en kombination af rutineopgaver og ad hoc-opgaver. Så er det dig, vi søger!

Du vil indgå i et kompetent team, som skaber gode resultater - i et miljø med mange bolde i luften, men også højt humør.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Lønadministration
  • Forsikringsadministration
  • Kontering og afstemninger m.m.
  • Bogholderi i datterselskaber
  • Deltage i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver inden for økonomi og administratio

Vi forventer, at du:

  • er uddannet indenfor økonomi og regnskab
  • har erfaring fra lign. stilling
  • er positiv, struktureret og bevarer overblikket
  • arbejder selvstændigt og overholder deadlines
  • behersker engelsk - både skriftligt og mundtligt
  • har godt kendskab til Excel

Skal du med på holdet?

Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling på 37 timer på en arbejdsplads, der aldrig står stille. Gode kolleger, en uformel omgangstone, fantastisk frokostordning, smukke omgivelser og i det hele taget ’højt til loftet’. Adressen er Gødstrup Søvej 9, Herning.

Løn og øvrige personlige vilkår er efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt. Vi vurderer indkomne ansøgninger løbende. For spørgsmål og yderligere informationer er du velkommen til at kontakte Henrik Hjort Nielsen på [email protected] 

Ansøgning og CV sendes hurtigst muligt via linket herunder. Vi glæder os til at høre fra dig.