Robomow service

Problemløsning MS / RS / TS modeller

Problemløsning MC / RC / TC modeller

Klik her for rekvirering af Robomow service for robotter indenfor garanti

Robomow serviceskema - for robotter efter garantiens udløb


Navn

Adresse

Postnr

By

Land

Telefonnr

E-mail

Afhentning på erhvervsadresse (Evt. forhandleradresse – INGEN afhentning på privatadresser)

Firma

Afhentningsadresse

Postnr

By

Land

Kontaktperson

Købsdato

Kopi af købskvittering, serviceskema og evt. mailkorrespondance vedlægges produktet

Før evt. afhentning: Fjern skjoldet (kun City 110 - og RM-modeller), rengør robotten og emballer den forsvarligt.

Model*

City 110 City 120 RL350 RL550 RL555 RL850
RL855 RL1000 RL2000 RM200 RM400

Serienummer

Hvornår blev problemet konstateret

Beskrivelse af skaden

Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt

Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger.

Fejl relateret til manglende rengøring i henhold til brugervejledningen medfører et servicegebyr på kr. 600 + udgift
til evt. reservedele, hvis defekten er opstået pga. den manglende rengøring. Servicegebyret betales inden repareret
produktet sendes retur.

 

Det ser ud til at du bruger en ældre browser. Få optimal visning med IE eller Firefox. Opgrader nu!