Robomow service

Problemløsning MS / RS / TS modeller
   

Sparepart replacement


Problemløsning MC / RC / TC modeller

For rekvirering af service udfyldes enten ROSS eller Witt serviceskema

Ross serviceskema

Witt serviceskema


Navn

Adresse

Postnr

By

Land

Telefonnr

E-mail

Afhentning på erhvervsadresse (Evt. forhandleradresse – INGEN afhentning på privatadresser)

Firma

Afhentningsadresse

Postnr

By

Land

Kontaktperson

Købsdato

Kopi af købskvittering, serviceskema og evt. mailkorrespondance vedlægges produktet

Før evt. afhentning: Fjern skjoldet (kun City 110 - og RM-modeller), rengør robotten og emballer den forsvarligt.

Model*

Vælg din Robomow model

Serienummer

Hvornår blev problemet konstateret

Beskrivelse af skaden

Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt

Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger.

Fejl relateret til manglende rengøring i henhold til brugervejledningen medfører et servicegebyr på kr. 600 + udgift
til evt. reservedele, hvis defekten er opstået pga. den manglende rengøring. Servicegebyret betales inden repareret
produktet sendes retur.

 

Det ser ud til at du bruger en ældre browser. Få optimal visning med IE eller Firefox. Opgrader nu!